19 februari! söndag när den är som bäst



Lugn skön söndag som började med en lång sovmorgon utan att vakna det minsta sliten eller spår av bakis. Underbart. Träning, både krafttag (bodypump) och löpning, handling på Ica maxi, god middag, lite plugg och film har sedan gjort min dag. Jag gjorde en faktiskt super god pasta pesto med spenat, broccoli och jordnötter till middag och till efterätt päronhalvor med mintchoklad i ugnen. Igår blev det flygande jakob till middag. Ibland kan det, tro det eller ej, vara riktigt kul att laga mat. Nästa vecka har jag planer på att laga lasagne, det var sjukt längesen jag åt det och det är ju så himla gott. Dock har jag aldrig lagat det själv.
Nu ska jag försöka komma mej i säng så jag orkar upp imorgon. Vi börjar inte förrän tio men jag tänkte upp och gå en promenad alternativt plugga matte imorgon på morgonen. Förresten så har jag äntligen lyckats uppdatera min iphone och synkat alla kontakter med facebook.

Imorgon är det förövrigt läsvecka 6 vilket betyder att det är två veckor kvar till tentaperiod och tills mamma kommer.
 

Jag har glömt att nämna att jag har åkt limousine första gången i mitt liv. I valla tog vi taxi till finsittningen och då blev det limo! Det kändes rätt stiligt att anlända på det viset. Det syns dock inte så bra på bilden.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0