23 februari! åh nej-känsla

Idag har jag varit grymt duktig, imorse var jag ute och sprang i ungefär en halvtimme och nu har jag precis varit på ett järngympapass. Än en gång har jag konstaterat att min koordination ligger på noll. Jag hänger knappt med på hur enkla steg som helst och när armrörelser läggs till så är jag helt lost. Jag förstår inte hur jag klarade av friidrottsövningarna som var riktigt koordinationskrävande en del. Det var roligt i alla fall och väldigt skönt nu efteråt. Snart ska jag ta en skön kvällsdusch och varva ner med några mattetal. Till skillnad från efter min springtur så hoppas jag att mitt vatten är tillbaka. För när jag ska skynda mej att duscha för att hinna till skolan 20 min senare imorse så finns det inget vatten. De har stängt av mitt vatten (jag hade fått en lapp om det men jag hade helt glömt det). Då är det tur att man har fina grannar i samma hus som kan låna ut sin dusch. Tack Hanna!

Redan fredag igen imorgon och nu taggar jag för en sittning hos M (maskinteknik). Det var längesen vi var med på en sittning utan att jobba eller engagera oss i den så det ska bli riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0