27 februari!

Jag klarade miljötentan trots att jag knappt pluggade något. Dock funderar jag på att göra om  tentan för att kunna få ett bättre betyg. Tyvär så ligger den dagen innan envariabel-omtentan så det blir nog i alla fall inte denna gång. Nu gäller det att fokusera på linjär algebra tentan om en och en halvvecka. Jag börjar få lite pluggångest och panik nu. Ena stunden känner jag mig lugn och andra stunden är jag jättestressad över tentan och det känns som att jag inte kan något...

Imorgon är jag ledig så då blir det att tvätta på morgonen och sedan matteplugg. Lite träning hoppas jag också kunna hinna med. Det borde jag hinna med. Ikväll var jag så sjukt omotiverad att träna. Det är så konstigt att det kan skifta så mycket från dag till dag. Igår ville jag inget annat än att träna och jag var ute och sprang i 45min. Det är längsta (i tid) jag sprungit på flera månader så jag var stolt. Det berodde nog mycket på vädret också. Strålande sol, flera plusgrader, bara gator - riktigt vårväder med andra ord!


Ingen dubbelhaka denna gång, framsteg! Jag och Vicky förra tisdagen på semel-lunchen i Verum.
(fote.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0