28 februari! kvällsmys

Man kan ju nästan börja tro att detta har blivit en matblogg efter alla bilder på mat jag lagt in senaste veckan. Ikväll blev jag hemskt sugen på scones efter att vi ätit så himla goda scones hos Amanda i söndags. Så jag tog paus i matteplugget och satte igång att baka. Hanna kom sedan över på lite kvällsmys med fika och prat. Det var längesen så det var riktigt trevligt!

 

 

Jag var som sagt duktig och tvättade imorse, skönt att ha det gjort nu innan tentan. Dagens händelse är att jag råkade låsa in mina nycklar i tvättstugan. Jag hade precis stängt tvättstuge dörren bakom mej när jag kommer på att jag inte har nycklarna på mig! Som tur är ligger Chalmers studentbostäders kontor i huset bredvid så jag kilade dit och förklarade situationen så de kunde låsa upp åt mej. Men tänk om det hade hänt en helgdag eller en kväll... För det är ju faktiskt väldigt lätt hänt att råka låsa in dom och då är man illa ute!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0