5 januari! Valla

Det är en sliten tjej som sitter framför datorn och funderar på om hon ska orka ta tag i miljötentaplugget. Tenta imorgon och jag har inte pluggat någonting sedan i tisdags. Onödigt att släpa böckerna till Linköping. Det har i alla fall varit en grym och intensiv helg. Den började i torsdags förmiddag med bussresan som bara den var en upplevelse. Jag hade bokat bussen och stod som ansvarig, vilket inte var så kul under den resan. Det var en otrolig skön känsla när vi äntligen var framme, mer behöver jag inte säga.
Vi bodde allihopa i V6 hos två tjejer som pluggade på Y i Linköping, elva pers i en trea. Det var trångt men mysigt! Det finns sjukt mycket att säga om helgen så jag sammanfattar den lite kort istället. Vi kom till semifinal i själva tävlingen med vår snygga saucer och höll på att frysa ihjäl på kuppen. Vi varit på två riktiga fulsittningar (borde inte ens få kallas för sittningar) och en finsittningen. Finsittningen var igårkväll och den var riktigt trevlig och roligt att få klä på upp sig och ha någonting annat än overallen. Vi såg sedan Melody Club på eftersläppet senare under kvällen. Mellan allt detta har det mycket annat, det finns många roliga minnen.




Finns otroligt mycekt bilder från helgen, men dom flesta ska nog inte läggas upp här eller någonannanstans i allmänheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0