6 februari! Jisses vilken vecka

Miljötentan idag gick ändå rätt bra med tanke hur mycket (lite) jag har pluggat och jag kommer nog klara den. Men hur som helst så vill jag göra om den för att den var inte svår och det känns som att jag har chans och kunna få ett bra betyg i den här kursen. Igår när jag skulle plugga så kunde jag verkligen inte koncentrera mig, ingenting av det jag läste gick in. Aja, det är skönt att det finns omtentor och jag ångrar inte helgen!
Efter tentan var det jobb inför CHARM hela eftermiddagen tills jag for iväg på att jobba som pedagog/"lärare" i två timmar, tillbaka till skolan för lite till CHARM jobb, hem för en timmes träning och nu sitter jag här. Vilken dag! Det roliga är att resten av den här veckan består av sånna här dagar. Jag ska snart hoppa i säng för att orka stiga upp imorgon, redan klockan sju ska jag började jobba på CHARM imorgon. På kvällen är det bankett med självaste Christian Fuglesang, det ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0