8 februari! Mina fötter!!

Äntligen hemma med värkande fötter och ett trött huvud. Att vara lounge-värd är inte så lätt som det låter. Inget chillande med fika i fåtöljer. Istället har jag fått springa och stressa fram och tillbaka, hämta kaffe, hämta fika, stå i garderob och bära tunga backar. Men det har varit lärorikt. Dock så var jag så sjukt less sista timmarna när mässan var slut och vi skulle städa och plocka undan allt. Som belöning har jag fått ta med med hem bananer och yoggi bla som blev över. Och så fick vi ju gå på CHARM banketten igår och det var värt mycket! Den var en väldigt fin midddag och sittning med Christer Fuglesang som gäst. Maten var underbart god och dom jag satt bredvid var väldigt trevliga. Kvällen avslutades på gasquen där Isex hade sin första sittning och gasque. På fredag är det vår tur som sagt!



Från cffc.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0