15 januari! Ny termin

Imorgon drar vårterminen igång, min andra termin på Chalmers. Jag är laddad och tycker det ska bli kul att börja igen. Jullovet var skönt med nästan för långt. Det kommer bli en händelserik vår med massa saker som händer, allt från tentaplugg, sittningar, sexmästerikalas till mässor och småresor. Redan nu i veckan drar det igång och är full fart. Nu i vår ska jag försöka bli lite nyttigare och få lite bättre vanor så gott det går. Sen jag började på Chalmers i höstas har träning och sånt blivit lidande, men så har det varit för de flesta. Men nu ska jag försöka ändra lite på det, jag är ju trots allt anmäld till Göteborgsvarvet i maj.

Sen jag kom hem vid 2-tiden har jag hunnit packa upp, tagit en promenad till Ica Maxi och storhandlat, lagat korvstroganoff, laddat in bilder och tagit en kort promenad nu ikväll. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen sova i min egna säng istället för den hårda sängen i mögelrummet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0