15 januari! Val Thorens!

Efter en grym vecka i alperna, Val Thorens i Frankrike, så är jag tillbaka i gråa Göteborg igen. Jag är kär säger jag bara, detta måste göras om. Så vackert så det går inte att beskriva och så otroligt härligt och roligt!
Trots det så är det faktiskt väldigt skönt att vara hemma igen, särskilt efter en 28 timmars bussresa. Resan både dit och hem gick väldigt bra ändå, jag kunde sova en hel del. 

Lite blandat från resan:
- Sex-dagars skidåkning i världens största sammanhängande skidsystem.
- Vi hade tur med vädret, strålande sol, blå himmel och vindstilla alla dagar. Bättre kunde vi inte haft det!
- Vi hade stjärlapps-race och snökrig första dagen.
- Vi hade en grym typisk Chalmers-sittning på ett ställe mitt i backen.
- Vi hade med oss baguetter som vi käkade varje dag i backen.  
- Vi hade otur med vårt rum och fick sämsta rummet med heltäckningsmatta överallt (även toaletten) och mögel...
- Jag tappade min nya iphone från liften... Men Lars och Viktor bla for och sökte den och hittade den oskadd (!).
- Vi varvade myskvällar med festkvällar.
- Vi var med på en anordnad barrunda en av kvällarna.
- Vi njöt sista dagen av en picnic-buffe i backen.
- Vi har rest i sammanlagt 56 timmar.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0