16 januari! första skoldagen

Första skoldagen börjar med en ny mattekurs och en eftermiddag/kväll med möte med V6. Samt med ett brandlarm som startar inne i våran föreningslokal när någon ska poppa popcorn... Bra start på den nya terminen! Det är i alla fall redan fullt upp. Imorgon efter skolan ska vi förbereda en lunch som vi ska arrangera på onsdag, på onsdag ska jag träffa min "elev" för första gången, på torsdag är det pubrunda på skolan och på lördag har vi tack-phadderkalas. Det är bara att vänja sig, såhär kommer veckorna se ut framöver. Jag inser direkt att mitt mål med att börja träna bra inte kommer att gå nå vidare. För att få lite bättre samvete tänkte jag ta en promenad nu i alla fall innan jag kryper till sängs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0