20 januari! Så var det första helgen i Gbg



Skönt med fredag och helg. Fast egentligen är det inte så stor skillnad på vardag och helg här på Chalmers. Man pluggar lika mycket på helgen och det är vanligare att man festar på vardagar än på helgen. Igår var det första pubrundan för det här året och det var en riktigt lyckad kväll. Jag träffade lite folk från andra sexmästerier på skolan, kepsade, dansade och hade allmänt väldigt trevligt. Det blev en hel del roliga händelser och kommentarer under kvällen. Dock var det lite segt att kliva upp imorse, tur att vi i alla fall hade sovmorgon till tio. Dagen har bestått av miljö hela dagen. Men den kursen tycker jag är riktigt kul och intressant, betydligt bättre än matten!

Nu firar jag in min lugna fredagkväll med tacospaj och ska dra en sväng till gymmet för lite träning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0