21 januari! Snö!!

 




Så här ser det ut i Göteborg utanför mitt fönster denna lördagmorgon, det ligger lite snö på backen och snöar. Så fint! Det är betydligt bättre än regnovädret som var i onsdags. Regn i januari - jag kommer aldrig att vänja mej vid det. Snön som kommer nu kommer väl dessvärre att smälta bort och bli slask direkt så den får man ändå inte glädajs åt allt för länge.
Denna morgon har jag invigt mitt mackjärn som jag fick i julklapp, det funkade perfekt och det kändes lite lyxigt med varma mackor på morgonen. Snart ska jag bege mej på ett spinningspass. Det var längesen jag var på spinning så det kommer bli sjukt tungt. Men det kommer kännas så bra efteråt och jag kommer vara nöjd att jag tränat idag.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0