22 januari! 150 pannkakor

Underbart med snön! Den ligger fortfarande kvar men på vägarna och trottoarerna är det slaskigt och eländigt. Imorse var det massa barn utanför mitt fönster och åkte pulka nedför den lilla backen som är där. Jag blev så glad av att sitta och titta på dem!

Min söndag har bestått av sovmorgon (riktigt trevlig kväll igår med phaddergruppen förresten!), långpromenad runt hela Guldheden, plugg (prat) med Victoria och så pannkaksbak med V6. Omkring 150 pannkakor lagade vi! Nu laddar vi för morgondagen! Typiskt nog så har jag gått och dragit på mej en förkylning, jag som äntligen börjat träna lite smått och har så fullt upp nu. 


Några stora viktiga datum under närmaste tiden:

 2-5 feb åker vi till Linköping för att delta i Valla Saucer rennen (pulkatävling typ)
7-8 feb är det CHARM-dagarna på Chalmers och jag ska vara Charmvärd
10 feb arrangerar vi vår första Gasque
8 mars kommer mamma och hälsar på

Plus en massa andra saker emellan det! Men det ska bli kul och jag ser fram emot allt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0