25 januari! Mitt i veckan

Igår körde jag spinning 30min och cirkelträning 60min, det känns idag i kroppen kan jag säga! En efterlängtad känsla, riktigt skönt. Idag skippar jag träningen, istället var jag ute och gick en promenad innan frukost imorse. Bra jobbat av mej tycker jag.

Jag var en sväng på stan och köpte linne, strumpor, rengöringsmedel m.m efter att jag träffat min elev idag. Det var första gången jag var förbi stan här efter jullovet. Sen har jag även betalat räkningar, fyllt i min almanacka (som syns här nedan och snart ska jag sätta mej med matten en stund. Linjär algebra är kursen som gäller nu.




Fullt upp varje vecka! Långa dagar i skolan och sedan möten, arrangemang och annat på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0