26 januari! Luncharr, kickoff, datorövning, träning...



Vilken dag! Ännu en dag full av aktiviteter och händelser! Jag hade sovmorgon till tio men var på skolan strax efter åtta för att ordna med en lunch som vi arrangerade för alla på V-sektionen. Så halva dagen har jag haft fullt upp med den. Sedan har vi haft obligatorisk datorövning i matten och haft ett kärt årterseende med matlab. Jag börjar uppskatta det programmet mer och mer och inser vilken nytta man kan ha med det. Jag har även hunnit med att fixa lite småsaker (som vara och kolla läget med våra tröjor som vi beställt till V6), ta CV-foto och foto för hemsidan till V6samt vara på en kickoff för alla värdar (jag ska vara loungevärd) på CHARM (Chalmers arbetsmarknadsdagar). Vi fick god mat och info om vad som händer och vad vi ska göra. Det ska bli riktigt spännande!

Tema och inbjudan till vår första gasque, den 10 feb har kommit upp nu! Sista minuten-gasque är temat. Affischen som syns nedan har Victoria gjort och den blev riktigt bra.



Nu är det duschen som gäller efter jag har varit och tränat en timme. Gud vad jag älskar att ha gymmet på andra sidan gatan och att de har öppet till 23.00. Godnatt på er!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0