29 januari!

Jag vaknade vid halv ett och låg kvar i sängen till ett då jag fick sms av Agnes att de var skridskor på Heden. Så jag pallrade mej upp, tog en snabbdusch och åt en macka och stack iväg. Jag hyrde skridskor där och det var riktigt kul att åka, fastän jag kände mej som Bambi på hal is. Vi körde lite smålagsbandy och följa John bla, jag gissar att det kommer att kännas i fötterna och benen imorgon.
Gud vad glad jag är att jag sällan blir så bakis! Kvällen igår var riktigt kul. Sittningen började nästan två timmar senare än bestämt (inte så oväntat) och var en aning dräggig. Denna gång fick jag chokladsås i håret och på tröjan istället för grädde. Konstigt att jag hamnar i alla "mat" krig... Det blev även kepsning som vanligt och vi hann med att besöka gasquen en sväng. 




Gruppbild på V6-12 från i fredags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0