3 januari! Sista dagen i Boden

Det är sista natten hemma i Boden inatt och jag har hållit på att packa för fullt hela eftermiddagen. Jag hatar att packa och särskilt när man inser att det inte kommer att rymmas i resväskan. Jag hade långt ifrån full resväska med mej hem, men nu ska jag ha med mej skidkläder, julklappar och ett par stövlar också. Jag vet inte hur jag ska rymma allt... Tur att man inte kan få övervikt på tåg i alla fall. På tal om tåg så är jag lite orolig för resan hem. Efter alla förseningar och inställda tåg som var innan jul och nu när det varit/är snöobäder så känns det lite oroligt. Redan nu är tåget försenat över två timmar... Jäkla SJ, dom borde ju ändå vara förberedda på vinter och allt som det kräver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0