5 januari! Tillbaka i Götet

Då var jag tillbaka i min lägenhet på Gibraltargatan i Göteborg, 23 timmar efter att jag lämnat huset i Boden. Det började redan med att tåget var en timmes försenat till Boden. Förutom föresningar och lite konstiga medpassagerare så gick resan annars bra. Dock ska jag överväga stort innan jag tar tåget nästa gång. Just nu ligger det kläder och saker överallt i min lägenhet, sådant som ska packas upp och sorteras bort och saker som ska packas ned inför Val Thorens resan. Klockan fem inatt går bussen från skolan och sedan väntar en 28 timmars lång bussresa. Men jag har blivit lovad maffia och hoppkort under resan så det gör den i alla fall lite bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0