1 juli! Det mesta regnar bort....

Det är juli och det känns som en riktigt höstdag. För mej spelar det ingen roll just nu när jag ändå jobbar helg. Det hade vart surt ifall det varit strålande sol och varmt. Men nu tycker jag faktiskt att sommaren får ta och komma.
 
Just nu så har jag min långa rast i mitt delade pass, klockan fem är det back to work igen. Jag funderar på att dra ut på en springtur, nu regnar det i alla fall inte och det hade varit både behövligt och skönt att komma ut. Annars vet jag inte vad jag ska göra under mina lediga timmar. Matteplugg? Städa? Sova? Igår var jag en sväng på stan med mamma och fyndade en tröja, bälte och vitlökspress. Nu har tre till butiker stängt igen i gallerian sen jag var där sist (påsklovet). Jag förstår inte hur Bodens kommun tänker när de bygger en till galleria när den första har flera lokaler som står tomma... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0