12 juli! Så blev det Skellefteå en sväng!

Jag blir bara tröttare och tröttare på morgnarna ju längre på sommaren det går. I tisdags så försov jag mej till och med! Jag måste sluta ligga och spela rumble och frågefeud i sängen när jag ska sova. Dom spelen är verkligen beroendeframkallande! Men bra att ha när man har tråkigt på en lunchrast till exempel.

Idag har jag varit i Gunnarsbyn och jobbat hela dagen, jag blev satt på resurstid och fick därför åka dit. Längesen jag var där... Men det var helt okej att vara där. Lite roligt med lite variation men alltid jobbigt att komma till nya vårdtagare. Eftersom jag har långhelg så for jag och mamma och hunden till Skellefteå efter jobbet för ett besök hos mormor och morfar. Nu har vi ätit middag med jordgubbar till efterrätt och jag har varit och sprungit en runda. Gud vad underbart med sovmorgon imorgon och slippa ställa klockan på 06.10!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0