13 juli! fredagkväll

Tar en kopp kaffe samtidigt som jag löser dagens korsord i tidningen. Letar spänt upp vilka som är årets sommarpratare i P1. Bläddrar igenom året runt och icakuriren så fort jag får tag på en. Tycker det är skönt med en långpromenad en fredagskväll. Blir glad när jag kommer på att det är tisdag och det är allsång på skansen, men tycker att "Dead by April" inte hör dit. 
 
Börjar jag bli gammal eller vad?
 
Imorgon blir det i alla fall dags för festligheter western farm sk. farmen. Sist jag var där var på juldagen och farmen brukar alltid vara bra.
 
 
Bilder som jag tog förra helgen i Liviöjärvi. Är det inte fint? Mamma och pappa har börjat få till det riktigt fint där nu. Det senaste som hänt är grillplatsen på sista bilden som pappa byggt. Jag förstår att dom trivs där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0