15 juli! Veckans träning

Så här har denna veckas träning sett ut för mej:

 

Måndag: löpning med intervaller (1-2-3-2-1min), 35min.

 

Tisdag: löpning 60min i motionsspåret i pagla.

 

Onsdag: powerwalk 60min + lite mage, rygg.

 

Torsdag: löpning 8km, 45min.

 

Fredag: löpning 35min med 6 korta intervaller i slalombacken i Skellefteå.

 

Lördag: löpning 35min, skulle blivit längre men fick avbryta pga av spöregn...

 

Söndag: powerwalk 35min.

 

Rätt bra vecka ändå eller hur? Fått in både lite intervaller och backe. Det saknas ett längre pass bara på över en timme. Men det känns riktigt bra nu med träningen! Jag ska försöka hålla i det hemma i Göteborg också. Jag bokade hemresan i lördags, så 4 augusti tar jag flyget hem till storstaden. Tre veckor kvar i Boden varav två jobbveckor.

 

Genomblöt efter lördagen löpning. Det syns dock inte riktigt hur blöt jag var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0