17 juli ! Äntligen sängen

Efter sammanlagt 13h jobb, först hemtjänsten och sedan jobb på travet hela kvällen, så kan jag äntligen krypa ner i sängen. Otroligt skönt efter denna långa dag som ändå gått riktigt fort! Idag har jag lyckats med bedriften att tappa bort min cykelnyckel efter att jag låst cykeln på jobbet. Jag vände ut och in på hela min handväska och letade kring cykeln. Det finns ju inte så många ställen jag kan ha stoppat/tappat den på. Jag måste verkligen ha varit förvirrad imorse... Dessutom så har jag kört bil med automatväxel för första gången! Det var lite läskigt från början innan jag fattade hur jag skulle göra (fick lite hjälp från en arbetskamrat också) men sen gick det bra! Jag har haft några jobbiga dagar nu. Vad jag tror är en typ av pollenallergi har slagit till ordentligt och jag har vissa stunder knappt kunna prata. Det har varit riktigt jobbigt och jag har vaknat på nätterna. Nu förstår jag alla som klagar över pollen på våren! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0