19 juli! Äntligen en ledig dag!

Det är fredag imorgon och jag är äntligen ledig! Min enda lediga dag denna vecka och den behöver kan jag lova. Jag har försovit mej två dagar i följd nu så en sovmorgon känns välbehövligt. Förutom att sova ut är planen att jag ska åka med Evelina och Emilia ut till Evelinas fasters stuga i Västbo. Det kommer bli riktigt trevligt! 
 
Nedan följer lite blandade sommarbilder från de senaste dagarna. Nu ska jag eventuellt avsluta dagen med lite matteplugg (ja ni hörde rätt!) och en skön dusch. Ikväll blev det en runda runt träsket tillsammans med pappa på cykel. Milen under en timme, det går bara bättre och bättre nu! Så härligt! Dessutom sprang jag i måndags en långrunda på 14km som också kändes riktigt riktigt bra! Jag är på G nu!
 
 
 
 
Förresten så gick jag hem från jobbet idag. Det tog ungefär 45min och grejen med det var inte själva promenaden utan att min mobil hade dött, så jag gick alltså hela vägen utan att lyssna på musik, skicka sms, kolla facebook eller prata i telefonen. En rätt bra bedrift för att vara mej! Jag är så sjukt mobil beroende så hälften vore nog. Jag överdriver inte om jag säger att jag ofta kolla facebook på mobilen en gång i timmen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0