25 juli! Löpningen fortsätter!

Jaa! Mitt ben höll idag när jag var ute och "provsprang". I fredags efter backintervallerna så drog jag på mig en överansträngning/inflammation i baksidan av höger benet. Ganska väntat tyckte pappa då jag ökat träningen och löpningen riktigt ordentligt sen jag kom till Boden. Så i fyra dagar har jag låtit baksidan vila och istället gått långa powerwalks med Zorro varje dag. Det har varit skönt det med och pw tar mer än man tror. Men det känns som det var en evighet sen jag sprang och det var så otroligt skönt att benet höll idag! Så en runda runt träsket på 9km blev det. En kvällspromenad runt bodens andra träsk, Bodträsket, med Jossan senare på kvällen gör att jag kan vara belåten och nöjd med dagens träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0