27 juli! OS

Jag är nyss hemkommen från en myskväll med Evelina. Vi gick en skön kvällspromenad i den fina kvällssolen, suttit och pratat och självklart sett på OS-invigningen direkt från London. Riktigt häftig var/är den! Den håller fortarande på, alla länder håller på att tåga in just nu och det tar ju sin tid. Det går i bokstavsordning så Sverige är på plats 140-nånting. Jag tror inte jag orkar sitta uppe och titta på det, det känns lite segt. Men vi får se. Jag har ju som sagt sovmorgon imorgon! 
 
Lite bilder från veckan som varit. Jag har hunnit med en utflykt till hägnan i Gammelstan med mamma, haft trevlig tacoskväll med Anna, Emelie, Fanny och Agnes, gått en underbar långpromenad med Jossan och ätit godmiddag med mamma och pappa ute på altanen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0