8 juli! Pajala över helgen

Efter att jag slutat jobbet i fredags eftermiddag så hämtade jag packning och min syster och Anton hemma hos oss och sen bar det av till Liviöjärvi/Pajala. Förra sommaren när jag körde ner så missade jag avfarten i Töre och kom ända till Kalix innan jag upptäcke att jag var fel och fick vända. Även denna gång så råkade jag missa en avfart och det blev en lång omväg. Men fram kom vi i alla fall. 
Det har varit en riktigt trevlig helg med släktträff, marknad, sol, kortspel, fotboll och framförallt MYGG. Det sistnämnda var inte så trevligt. Det var snarare riktigt hemskt! Myggor är ju bland de värsta jag vet och det var hur mycket mygg som helst! Men jag överlevde faktiskt, även om de var med liten marginal på kvällen! 
 
 
Lite blandade mobilbilder från helgen! Jag har några fler bilder på min systemkamera men dum som jag är så glömde jag kolla laddningen på den och tänkte inte på att ta med laddare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0