19 juni! Då var det jobb igen

Första jobbdagen är avklarad för sommaren. Allt kändes precis som vanlig på jobbet, inte så mycket som hänt på ett år. På ett sätt är det skönt att vara tillbaka, med alla gamla rutiner och ungefär samma arbetskamrater. I alla fall så är de skönt att veta att man tjänar pengar som är väldigt behövligt. Dock är det lite synd att jag bara fått 80% och inte 100%, så jag hoppas på att få jobba extra så myckt som möjligt. Imorgon ska jag förutom min 7.30-16.00 tur även jobba 17-22. Det blir en riktigt lång dag alltså!

Jag har hunnit vara ute och springa och duscha efter jobbet, allt innan klockan ens är sju! Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. Kanske öppna matteboken för att börja plugga lite matte? Det låter galet att plugga matte tredje veckan på sommarlovet. Men otroligt nog så fick jag förra veckan ett sug efter att räkna några tal. Jag blir nästan förvånad över mig själv. Det trodde jag aldrig skulle hända!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0