2 juni! mot KINA!

Nu tillbringar jag det sista timmarna hemma i min lägenhet med att packa det sista, tvätta och städa. Lite vemodigt att lämna min lägenhet, stan, chalmers och framförallt alla fina och underbara människor här.

Men det ska bli otroligt grymt roligt att åka till Kina och träffa Evelina oh Emilia. Jag har inte riktigt fattat att jag ska åka. Ett nytt land i en annan världsdel. Två veckors semester innan jobbet sätter igång. Inte så tokigt med jobb heller. Jag trivs på Norrbacka och jag lovade ju mina gamlingar förra sommaren att komma tillbaka!


Igår ordnade vi examensmiddag för V5orna och B3orna på Väg och vatten och då var vi i V6 så här fina! Vi tog emot dem på Wasahof där vi bokat middagen, serverade fördrink och gjorde ett gyckel och gav oss sedan iväg för att äta själva. Det blev Joe Farellis denna gången med. Denna gång blev det en riktigt god burgare. Härlig kväll med fina V6 som jag kommer sakna riktigt mycket! Nästa gång vi ses hela gänget är det dags för sista planeringen inför nollningen!

Vi ses i Göteborg om två månader igen och i Boden om två veckor! Nu ska jag ha två grymma veckor i Kina!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0