25 juni! En vecka

 
 
 
Då har jag varit hemma i Boden i en vecka, men det känns som att jag varit hemma betydligt längre än så. Veckan har inte alls gått fort trots att jag börjat jobba och det har varit midsommar. Midsommar var förresten riktigt trevligt. Jag var hos Malin med Paulina och Linnea och vi åt och drack gott. Sillunch med supergod sill- och laxtårta?, grillat och jordgubbar med glass. Snacka om att man var mätt sen!
 
 
 
 
 
 
 
Idag det varit ännu en jobbdag och sedan lite firande av min kära mor som fyller år idag med tårta som Lina bakat. Nu är jag och syrran själva i huset igen, efter att ha varit i Pajala hela helgen så åkte nu mamma och pappa iväg till Uppsala. Skönt att vara själv, men också väldigt trist nu när jag ändå är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0