26 juni! träningsvärk!

Mina ben är så stela och jag har träningsvärk i vaderna som bara blir värre och värre. Jag for till Pagla igårkväll och sprang i terrängspåret där som omväxling. Det blev ungefär en timmes löpning plus att jag stannade på skidstadion och körde lite friidrottsövningar så som höga knän osv. Därifrån som min träningsvärk i vaderna härstammar skulle jag tro. Men jag ska nog börja lägga in lite friidrottslöpövningar i mina träningar. Det behövs kan jag lova efter att inte ha tränat något sånt på flera år!
 
Idag blev det vila, förutom att jag körde lite hopprep (ännu mera vadträning!) och mage/rygg här hemma. Det blir ett löppass imorgon igen på dagen då jag är ledig. Jag känner mig riktigt taggad på tränings just nu och det är kul!
 
 


Kommentarer
Postat av: Marie

Va duktig du är Ida! När jag bli frisk ska jag med köra igång ;) Kram

2012-06-27 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0