29 juni! Då var anmälan gjord!

Nu börjar jag bli less på denna sommar! Eller det som kallas för sommar. Det finns ju ingen värme överhuvudtaget och det ser inte ut att bli bättre heller. Nu ångrar jag att jag klagade över värmen i Peking. Det är ju rätt illa att man ska behöv frysa i juni...
 
Jag passad på att anmäla mej till Göteborgsvarvet 2013 nu. Imorgon är sista dagen för detta pris, sen höjs anmälningsavgiften. Detta firar jag med att sticka ut på en löprunda så här innan mitt kvällspass på jobbet. Igårkväll sprang jag 12km så jag planerar ett kortintervallpass nu. Alldeles för längesen jag sprang intervaller så får se hur det går. Ifall jag har någon fart i kroppen.
 
 
 
 

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0