28 juni!

Det blev ingen ledig dag igår, de ringde och väckte mej kvart över sju och frågade om jag kunde jobba och eftersom jag inte hade något planerat så blev det jobb mellan 8-16. Rätt skönt att få jobba, jag blir lätt uttråkad här hemma när jag inte jobbar och inte har något annat att göra. Jag är som sagt van att ha fullt upp och att det händer något hela tiden. Men det var trots allt rätt skönt med en ledig dag idag. Jag tog sovmorgon och har chillat lite hemma innan jag tog en cykeltur till stan och sedan for till Cafe Rävasten med Maja. Rätt mysig dag som jag tänkte avsluta med en löprunda. Igår blev det en runda runt träsket, den vanliga gamla rundan. Jag tycker att det är tyngre och jobbigare varje gång jag är ute och springer, konstigt nog. Det kanske i och för sig beror på att jag tränat rätt mycket nu sen jag kom hem och min kropp inte är van vid så pass mycket träning då jag senaste månaderna (halvåret) knappt tränat något. Snart borde det vända och gå lättare tycker jag i alla fall!
 
Pratade med Vicky och Marie igår och fick väldig hemlängtan efter Göteborg, min lägenhet, V6 och alla fina personer där! Om drygt en månad är jag tillbaka där igen.
 
 
 
 
 
fote.se
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0