1 mars! Nya skor

 

Mina nya skor som köpte för över två veckor sedan och som jag nu har bestämt mej för att behålla uppenbarligen då jag jag använde dom för första gången idag. Dom kändes riktigt bra så det blir nog ett par bra vår/höst skor.

Nu ska jag sätta mej med och plugga på gamla tentor etfer att ha kört ett järngympa pass. Gympa låter inte så tungt, men detta pass är sjukt tungt. Kondition blandat med styrka i 90 min resulterar i att man blir helt slut (i alla fall jag). Än så länge är jag låångt ifrån vältränad.

Jo just det, jag ska baka kladdkaka också till imorgn. Det är min tur att ha fredagsfikat. Imorogn väntar öven en myskväll med V6 hos Henrrik som lovat god mat och singstar. Det kan inte annat än bli bra.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0