11 mars! mys helg med mamma

Helgen har varit riktigt lugn, skön och mysig. Mamma kom med tåget vid tolvtiden i fredags och for i eftermiddags. Vi har hunnit umgås, prata, vara på ikea, gå på stan och promenera i slottskogen bland annat. Samtidigt som vi haft de trevligt så har jag även hunnit få lite saker fixade i lägenheten, nu har jag även äntligen en mikrovågsugn! Nu är det bara tvn som saknas.

Rätt skönt med en lugn och nykter helg också. Jag laddar för nästa vecka då vi har två sexmästerikalas och pubrunda. Sista läsperioden börjar imorgon och den kommer bli händelerik och grym! Påsklov, omtenta, gasque, CM, cortege, georesa, göteborgsvarvet m.m.

Jag fick en tulpaner av mamma så nu ser det riktigt vårigt och fint ut i min lägenhet!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0