12 mars! då var de igång igen

Ny läsperiod alltså med geoteknik och mekanik som kurser. Geotekniken verkar rolig, speciellt med tanke på att vi ska åka på en studieresa i mitten av maj.

Nu börjar min lägenhet se riktigt hemtrevlig ut! Jag fick bland annat denna vajer med magnet typ där jag kan hänga upp foton. Annars är mina väggar så vita och trista och det är svårt att fästa på betongväggar. Så detta blev en lite rolig grej. Sen köpte jag en vårig och fin ljuslykta på Indiska och nu mera döljs hålet i överkastet på sängen av röda kuddar och filt.

En väldigt bra sak med att ha mamma på besök är att kylskåpet blir fyllt. Efter en tentaperiod så finns det inte mycket mat i kylskåpet! Sen har jag varit en sväng till Ica maxi med Hanna också idag så nu ska jag klara mej ett tag framöver.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0