18 mars! myshelg

Det har varit en väldigt lugn och mysig helg. Igår kväll gjorde jag, Hanna och Vicky egen pizza och såg film och hade de väldigt trevligt! Det är alldeles för få sånna myskvällar! Idag har jag varit i andra delar av stan och haft det väldigt bra. Jag har promenerat runt i hamnen, lagat pannkakor och sett på Up (en riktigt bra tecknad film!). Förutom fina kvällar har jag hunnit göra lite nytta iform av att städa, tvätta och lite geosläsning. Plus att jag har sprungit både idag och igår. Jag har haft en grymt duktig vecka, hela fem löppass! Jag är riktigt imponerad av mig själv. Kanske är jag på väg att sakta komma i form? Förhoppningsvis i alla fall! Nu ska jag gå och lägga mej med ett leende på läpparna tagga för en ny vecka! Varje vecka finns det något nytt roligt som händer att se framemot. Denna vecka ska jag förhoppningsvis äntligen spela innebandy och till helgen väntar Bond-helgen (lite likt Valla, men som en förening på Industriell ekonomi anordnar och med en lådbilstävling istället för saucer-tävling).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0