21 mars! onsdag

Jag kom att tänka på att jag åker ju hem om en och en halv vecka! Vars försvann tiden? Nyss var det ju nästan flera månader dit...

I vilket fall så har jag upptäckt att jag valde rätt när jag inte valde en skådespelarkarriär (nog för att jag aldrig tänkte på det heller). Vi har filmat lite klipp till vårt gyckel på gasquen ikväll och jag vet inte hur många gånger vi fick film om dom scener jag var med i. Så byggbranchen passar nog mej en aning bättre. Men kul hade vi i alla fall!
Jag har även hunnit med en kort löprunda. Idag var det inte lika lätt att ta sig ut och springa, men när man väl är ute så är det himla skönt! Första femton minuterna gick riktigt lätt! (kan ju ha berott på att det var nedförsbacke hela vägen då...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0