22 mars!

 

 

Dagens middag: kassler med ädelostsås, broccoli och spenat, och ris och tom en sallad (nu blir mamma glad!). Riktigt bra måltid! Som sagt, jag kan laga mat om jag vill! Det händer dock alldeles för sällan att jag lagar något ordentligt.

Idag hade vi kemi labb i geologin hela förmiddagen. Rätt kul att labba, mindre kul att skriva labbrapport. Förut gillade jag kemi betydligt mycket mer än fysik (labbarna var en anledning), men nu är jag tveksam till det. Det är dessutom en rätt stor del kemi i geologin (vilket de flesta i klassen inte alls är nöjda med då många valt just väg och vatten för att slippa kemin).

Vår andra kurs, mekaniken, känns rätt okej än så länge och jag hänger med i det vi gör vilket känns väldigt bra. Men det ska tydligen vara en svår kurs så vi får väl se hur länge de tar innan jag börjar ogilla kursen....

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0