30 mars! Nästan rutinerade nu

Vi hade vår andra gasque igår, Youtube-gasque med sittning. Det vra synd att det var en torsdag, vi ville egentligen ha idag (fredag) men de ville fem andra föreningra också och då blev det lottning. Det kom ändå en del ändå både på sittningen och på eftersläppet och det blev en lyckad kväll! Temat var riktigt bra, enkelt på sitt sätt där gyckelna blev fokus. Riktigt skönt att vi stängde ett istället för tre, dom två timmarna gör stor skillnad. Städningen dessutom gick hur fort som helst nu också. Om det hade tagit lika länge som sist så vet jag inte vad jag hade gjort.

Nu har jag precis vaknat för andra gången idag. Jag var hemma strax innan fem imorse och och steg upp åtta för att vara på avsyning av gasquen halv nio (vi var näst intill felfria på städningen! Great!). Sen har det blivit några timmar till sömn och nu ska jag pallra mej till skolan igen tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0