31 mars!

Två veckors påsklov är inte dåligt, Chalmers är rätt bra. Dock kommer det ju bli en hel del pluggande. Men lite annat ska jag hinna med också. Påsklovet firades in med CM-möte igårkväll. Inte världens roligaste på en fredagkväll, men det var nödvändigt. CM och cortegen närmar sig med stormsteg! Kvällen avslutades sedan desto bättre!

Imorgon sätter jag mej ju på tåget till Boden och det ska bli riktigt skönt. Först då kommer jag kunna koppla av helt. Den här veckan har mitt huvud snurrat större delen av tiden. Det har varit så sjukt mycket att tänka på och fixa. Nu är det i alla fall bara halvtidssittningen för Bygg 2orna och V3orna kvar ikväll. Eftersom vi har bokat en lokal och de fixar mat och nästan allt där så är det inte så mycket för oss att göra mer än att fixa lite innan och gyckla under sittningen. Vi ska istället gå ut och äta på någon restaurang under tiden. Innan dess ska jag både hinna tvätta, springa och börja packa lite smått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0