6 mars! dan innan tentan

Jag har just kommit från ett innebandypass på fysiken. Det var första gången jag körde innebandy där och första gången överhuvudtaget som jag spelade innebandy på typ tre månader. Det var riktigt kul, dock saknar jag att spela med v:arna på onsdagar. Men jag har varit så sjukt upptagen varje onsdag hela läsperioden. Jag hoppas att det blir ändring på det nu.

Imorgon är det tentadags. Det ska bli så skönt när den är gjord och få ledigt i några dagar. Det känns ändå bättre inför denna tenta än vad det gjort inför de tidigare mattetentorna så jag håller verkligen tummarna att det går bra imorgon, att tentan är relativt enkel och att jag inte gör några dumma slarvfel. För det är i så fall slarvfel jag kommer att kugga på och det är sjukt trist. Nä, nu ska jag äta en apelsin och tänka positiva tankar inför morgondagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0