18 maj! Sista föreläsningen

Tidigt imorse lämnade mamma och pappa mej och jag är nu åter själv i min lilla lägenhet. Det har varit riktigt trevligt och skönt att ha dom här i veckan. Vi har fixat massa småsaker i lägeheten och bara myst och haft det trevligt.

Två dagar kvar (shit får lite panik när jag skriver att det är så kort tid!) till första tentan, geotentan. Just nu känns det rätt okej ändå och två dagar med intensivt plugg hoppas jag ska ge mej det som krävs till tentan. Jag och Marie satt till klockan sju ikväll och pluggade geo efter att haft mekanik till klockan tre. Så just nu snurrar det i huvudet av ändmoräner, randmoräner, rullstensåsar, sedimentering osv. Det var för övrigt sista föreläsningen för den här terminen och mitt första år på Chalmers. Den 28 maj tar jag sommarlov på riktigt efter sista tentan!




Kommentarer
Postat av: Marie

Vi är så duktiga! :) Nu ska vi sätta tentorna och ta sommarlov efter det! :D

2012-05-19 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0