20 maj! 10km

Jag hade med mej min iphone och använde runkeeper nu när jag var ute och sprang. Andra gånger jag gör det. jag tycker det funkar väldigt bra, men jag är rädd att det ska komma fukt i mobilen och det är därför jag inte riktigt vågat ha med den. Nu stoppade jag den i en plastpåse, men jag var ändå orolig för att det ska skulle hända nått när jag höll den i handen hela tiden. Den verkar ha klarat sig bra. Dessutom kunde jag lyssna på spotify och det var riktigt skönt med lite annan musik än den jag har på min ipod som jag haft i typ två år.

Löpturen gick rätt bra. Underbart att springa i värmen i bara shorts (jag fick dock skavsår mellan låren av dom...) och tshirt. Jag sprang till slottskogen och sprang en runda där och sen en annan väg hem. Perfekt löptur som man känner sig riktigt nöjd efteråt! Lite skorpa med marmelad och mjölk innan jag lägger mig i sängen och laddar upp för imorgon.




PS. Min lägenhet är aldrig så fin och städad som under tentaveckor! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0