20 maj! pluggpluggplugg

 

Bilder från de senaste dagarna av plugg med bland annat Marie och Vicky. Idag har koncentrationen och fokus varit på noll efter lunch och det har inte blivit mycket gjort. Men det känns rätt bra ändå inför imorgon. Det känns som att jag kan det stora hela och jag hoppas att vi har tur med tenta-frågorna.

Mysig filmkväll igår med Marie och Henrik. Istället för att åka på bio som vi först tänkt så stack vi hem till Henrik och såg på "Älska mej igen". En väldigt bra film, enligt mej i alla fall. Sorglig men den slutade lyckligt. Den byggde på en verklig händelse och det tycker jag för det mesta gör en film väldigt bra.

Idag är det strålande sol och över 20+ grader ute (vilket också gör att fokus på plugg inte är så stort) så jag ska ut på en skön löptur tänkte jag. Det känns som en bra uppladdning inför morgondagen.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0