24 maj! Livet är underbart

Trots plugg hela dagen lång fast solen steker ute så känns livet rätt underbart (okej, lite tentastressad är jag också). Det är så mycket roligt som jag har att se fram emot nu efter tentan. Sommarfester, häng, KINA RESAN, komma hem till Boden och nollningen i augusti. Det är bara en och en halv vecka kvar tills jag lämnar Göteborg i två månader. Det gör mej lite stressad för just nu vill jag inte härifrån. Det är ju så mycket jag vill hinna göra här när det är sommar och man är ledig. Jag får väl tänka att jag har mycket att se framemot när jag kommer tillbaka också och att jag får träffa alla hemma i norr. Dock känns det lite jobbigt att bo hemma så länge. Sen jag flyttade har jag högst bott hemma i två veckor (jullovet) och det var nog jobbigt det. Jag ska ju ändå jobba mesta delen av tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0