25 maj!

Livet är inte lika underbart idag. Pluggmotivationen har verkligen varit på noll idag. Det har inte alls gått bra. Jag kan inte motivera mej till att plugga just nu och verkligen inte när det är sånt här väder. Jag vill bara få den här sista mekanik tentan gjord nu så jag kan ta sommarlov. Helst klara den också. Idag såg det dock mörkt ut... Jag vill också kunna vara ute i solen och sola, festa, kepsa, ha picknick i slottskogen, träna osv. Det blev i alla fall lite brännboll ikväll med ett gäng från klassen. Tro det eller ej, men det är massa mygg här också. Jag som trodde att jag sluppit dom. Nä nu ska jag försöka att sluta låta bitter och istället äta lite choklad och göra några tentauppgifter och hoppas på att dom går bra så jag får tillbaka självförtroendet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0