27 maj! 15 h kvar!

Imorgon vid typ halv ett så börjar mitt sommarlov! Mitt första år på Chalmers är då avklarat. Det är sjukt hur fort tiden har gått. Samtidigt känns det så längesen som vi stod där på Götaplatsen första dagen och att jag har känt människorna runt mej betydligt längre än nio månader. Det har varit ett grymt år här i Göteborg och på Chalmers och jag ser redan nu framemot augusti och nollningen.
Men först ska sista tentan för året göras imorgon. Det ska nog gå bra, hoppas jag. Jag är laddad efter att ha varit duktig och sprungit i värmen med Henrik och sedan ärir sushi nere på stan och myst i kvällssolen. Jag kan inte vara annat än glad nu, även om jag är inte helt säker på tentan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0