3 maj! 10km

10 kilometers löpning med Henrik i Skatås i kvällssolen är avklarad. Så bra det känns! Nu kan det bli fredag och helg och jag kan ha gott samvete efter att ha tränat tre dagar i följd nu.

 

 

Två timmars mekanikplugg ute i solen resulterade i att jag fick frågan om jag varit och tränat. Jag var alltså röd i ansiktet och på bröstet efter den korta stunden. Snacka om att solen tar bra nu. Hur härlig som helst att sitta utte och plugga. Det är kanske inte världens effektivaste dock...

Idag hade vi bara en enda lektion, en obligatorisk geoövning, eftter det tänkte jag plugga resten av dagen men istället drog jag, Vicky och Marie ner på stan och shoppade. Jag fick med mej en hel del hem, nästan för mycket. Jag har lite ångest nu i efterhand om jag har råd. Det är bara en månad kvar nu tills jag drar till Kina, Peking. Herregud vad tiden går fort! Snart ses vi Evelina och Emilia!

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0