5 maj!

Vädret har blivit sämre nu, värmen är borta och det är inte blå himmel och strålande sol. Men det är i alla fall betydligt bättre än hemma i Boden där det snöar och är oväder. Jag saknar inte att ha snö i maj i alla fall. Så nu är jag mera än annat glad över att jag bor i södra delen av Sverige.

Dagen började väldigt bra och fortsatte med mekanikplugg på skolan. Avslutningen på dagen blev middag med Marie hemma hos mej (tacospaj och kladdkaka) och film hos Henrik. Nu blir det sängen och ladda för ett långpass imorgon och mekanikplugg. Om en vecka ligger jag förmodligen utslagen efter att ha förhoppningsvis tagit mej igenom dom 21 kilometrarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0